Velikonoční akce

Snídaně, úklid, párky, Hop skok, domů.

Do další akce zbývá:

DubKvěČer
ČrvSrpZář
ŘíjLisPro
Vypadá to, že ve Vašem prohlížeči kalendář nebude fungovat :( ...
Zkuste použít třeba Google Chrome

Kdo je na břézku?

Celkem 3 návštěvníci:

3 cizí návštěvníci

Kroniky z akcí

Poklad na stříbrné Řece

Účastníci: Áďa, Domča, Heri, Honzys, Jarda, Jeník, Katysh, Krýša, Majda, Marťan, Mia, Munzík, Poky, Rudík, Sony, Štěpán

Pátek 29.1.2016

Dostal jsem za úkol napsat páteční kroniku, jelikož jsem ale bohužel byl nucen přijet později s Pokym, popis do doby, než jsme se dostali k chalupě budu pouze psát jak si představuji, že to probíhalo :P.

Sraz byl v 14:30 na autobusovém nádraží, sešlo se nás 14 kousků (+ já a Poky později). Čekali jsme na autobus, který nás zaveze do Krucemburku, odkud se vydáme k rybníku Řeka, kde strávíme víkend hledáním pokladu jistého Petra Nováka. Petr Novák vykradl banku, ale bohužel (pro něj) zapomněl svojí peněženku na místě činu.

Policie ho tak snadno vystopovala, ale když přišli, byl již mrtvý, spáchal totiž sebevraždu a zakopal svůj lup. Tento lup jsme se rozhodli nalézt, protože Heri našel deník, který patřil Petru Novákovi.

Dojeli jsme autobusem do Krucemburku a vydali se k chalupě/chatě. Přešli hráz, zdolali velmi kluzké ledy a zdárně dorazili na místo. Začali jsme se zabydlovat a vybalovat věci, co jsme si přivezli.

Skautíci byli trošku bordeláři, tak jsme si pro jistotu hned zametli a roznesli matrace. Roztopili jsme kamna, aby nám nebyla zima a zahráli si pár her a začali chystat večeři. Z počátku se zdál úkol uvařit večeři z 6ti balení špaget a jedné konzervy rajčat jako nereálný, ale Katysh se Soníkem to dokázali! Večeře nakonec byla výborná - špagety s mletým masem, kousky párků, rajčaty a zeleninou.

Ještě před večeří jsme se rozdělili do skupinek, ve kterých jsme hledali poklad a sbírali útržky deníku Petra Nováka a v těchto skupinkách si zahráli hru "poznej toho druhého", princip byl takový, že si před sebe sednou na židličky 2 lidi, mezi nimi se natáhne neprůhledná plachta, která se poté spustí a účelem je říci jméno člověka naproti dřív, než řekne jeho jméno on. Za většinu her se získávaly útržky deníku.

Pak přišla večeře, ke které jsme si mohli dát 3 sýry v 1 - Eidam, Cihlu a Sýr! Večeři jsme zblajzli, umyly ešáky a nádobí po večeři a nadešel okamžik deskových her!

Měli jsme s sebou několik deskových her a v těch jsme se utkali s hráči jiných týmů.
Jelikož jsme byli 4 týmy, zahráli jsme si 4 deskové hry (u každé logicky byli 4 hráči). Hráli jsme hru That's life, Osadníky, Piškvorky a Evoluci. Podle umístění v jednotlivých hrách jsme získali počty útržků deníku.

Po hře jsme se rozdělili do skupinek a začali skládat deník. Bohužel byl deník velmi rozsáhlý, takže jsme se ještě museli hodně snažit, abychom poklad získali! Měli jsme na to už jenom 2 dny!

Po skládání deníku jsme pomalu šli na večerní hygienu a ulehli do pelechů, Katysh nám přečetla pohádku a šlo se spát!

Honzys

Sobota 30.1.2016

Sobota: Ráno jsme vstali a nasnídali se, vyčistili si zuby a připravili na výlet. Na výletě jsme měli "hot dogy" , získávali se lístečky , které jsme na konci dne spojili v jeden souvislý text. Ale než jsme poskládali lístečky zahráli jsme pár her o další, protože nám některé chyběli. Poté se šlo s mírným zpožděním spát.

Deník Petra Nováka:

1. ledna 1932

Tohle je moje novoroční předsevzetí, snad s ním neseknu, jako s těmi ostatními. Psát deník mi prý pomůže si uspořádat myšlenky, a to potřebuji, víc než jindy. Jmenuji se Petr Novák, ale to snad vím, jako kdyby to měl číst i někdo jiný. Tak co mě trápí? Peníze, jako by šlo v životě o něco jiného. Ale tentokrát to je špatné, dnes se mi rodiče přiznali, že pokud neseženou dost peněz, přijdeme o dům. O náš dům, to nejde! Je to velká suma, to táta z platu horníka nesežene. Musím něco schrastit!

23. ledna

Dneska se stalo něco úžasného. Už se týdny ptám po práci a dneska to vyšlo. Oslovil mě Tim Barnsey, že si prý můžu vydělat pěkný balík. Tim je super, pochází až z Chicaga v Americe, nosí fešný oblek a klobouk. Udělal na mě opravdu dojem. Musí to být velký businessman a má se mnou velké plány. Takhle ty peníze určitě seženu a zachráním dům. Mám z toho dobrý pocit.

27. ledna

Zase volal Tim, má prý pro mě práci. Sejdeme se dnes večer na kraji vesnice. Určitě pojedeme někam daleko celou noc. Mám si vzít něco černého, asi půjdeme do společnosti. Už se těším, tohle je chvíle, kdy se můj život změní.

28. ledna

Tak to bylo překvapení! Tim totiž není žádný businessman, ale zločinec. Včera v noci jsme se vloupali do místního hotelu a vykradli jeho trezor. Je z mě zločinec, určitě nás brzy najdou a zatknou. Nemůžu jít do vězení, to bych nepřežil.

7. února

Policie zatím vůbec neví, kdo to udělal. Jsou úplně vedle, hlupáci. Stavil se za mnou Tim a dal mi můj podíl. To je peněz, víc než táta vydělá za týden. Takhle bych mohl zachránit náš dům. Zítra jdeme zase, vykrademe místní JZD. Policie nás stejně nenajde, tak proč si trochu nepřivydělat?

20. března

Tim se včera stavil. Má prý něco velkého. Bude to brnkačka a vydělám tolik peněz, abych tu naši barabiznu zaplatil třikrát. Zítra mě seznámí s nějakými svými přáteli. Má za mě radost, dělám prý pokroky. Za chvíli budu jako ti mafiáni v Chicagu, heh.

22.března

Tak jsem se setkal s Bilem, je to borec. Má prý pár lidí v České národní bance. Vypnou kamery a všechno, tak tam jen přijdu a seberu prachy. Úplná brnkačka a vydělám hromadu peněz. Mám fakt štěstí, že jsem potkal Tima

15. dubna

Už jsem dlouho nepsal, ale byl to frmol. Teď jedu do Prahy na ten kšeft. Zítra budu doma i s hromadou prachů, prostě pohoda.

16.dubna

Bylo to přesně, jak jsem říkal. Jen jsem přišel vzal peníze a zdejchnul se. Teď jedu zpátky domů předat všechno Timovi, jen nemůžu najít peněženku, ale kdo by ji potřeboval, když mám takový balík.

Panebože! Hned jak jsem vystoupil z vlaku, čekali tam na mě chlupatý. Nechápu, jak se o mě dozvěděli. Někdo mě musel prásknout, nejspíš Tim. Dokázal jsem jim utéct, ale jen na chvíli. Schoval jsem se v lesích nedaleko rybníka. Mám chvíli času, tak schovám všechno, co jsem ukradl. Nikdo to nikdy nenajde, hlavně ne ten všivák Tim!!

Domča

Neděle 31.1.2016

Ráno jsme se probudili a dobalili si věci a potom hurá na snídani.K snídani byla smažená vajíčka.Bylo to moc dobré.Potom jsme šli hledat poklad a konečně jsme ho našli!Byl to černý pytel plný plechovek s neznámým obsahem.Sebrali jsme poklad,krosny a vyrazili na autobus do Krucemburku a tam jsme na zastávce rozdělali plechovky.Uvnitř bylo Salko a ovoce.Všechno jsme to snědly. Protože jsme ještě měli čas,hráli jsme hry a pak už přijel autobus,který nás dovezl do Žďáru.Vystoupili jsme u Okresu,rozloučili se a vyrazili k domovu.