Velikonoční akce

Snídaně, úklid, párky, Hop skok, domů.

Do další akce zbývá:

DubKvěČer
ČrvSrpZář
ŘíjLisPro
Vypadá to, že ve Vašem prohlížeči kalendář nebude fungovat :( ...
Zkuste použít třeba Google Chrome

Kdo je na břézku?

Celkem 3 návštěvníci:

3 cizí návštěvníci

Kroniky z akcí

Účastníci: Ája, Anetka, Gog, Jeník, Kiki, Krýša, Majda, Mia, Míra, Pajda, Petr, Poky, Sádlo, Sára, Šáry, Štěpán, Vojta, Žek, Zlesi

Pátek 15.4.2016

Sraz byl na nádraží jeli jsme vlakem autobusem vlakem když jsme dojely do Olomouce.Pak jsme šli až ke škole kde na nás čekalo hezké uvítání. Pak jsme měli čas na to získat odměny od různých superhrdinů a pak jsme šli spát.

Jeník

Sobota 16.4.2016

V sobotu ráno nás vedoucí  vzbudili kolem sedmé ranní hodiny. Někteří šli na snídani  dřív, podle toho kdy jsme měli program,někdo dopoledne někdo odpoledne. Program jsme si vybírali několik dní

dopředu. Kdo měl  program dopoledne, odpoledne hrál takovou hru.Ve skupinách se šlo po duhových značkách a ty nás dovedly až do nákupního centra a tam jsme hledali nejdříve vedoucího, který nám dal takový papír, na kterém jsme měli vyluštit šifru např.:“Obchod naproti  Baťovi  vedle Informací“. Pak nám dali mapu a šli jsme dál. Cestou jsme plnili ještě jeden úkol. Pak jsme se vraceli zpátky do školy. Po večeři do školy přijela Eva Matějovská. Když dozpívala, tak vedoucí uspořádali ještě jednu párty. Byli jsme hodně unavený.

Majda

Sobota 16.4.2016

V sobotu ráno byl budíček v 7hod. Po ranní hygieně někteří z nás odešli na snídani, ostatní dle programu. Po snídani jsme si sbalili batůžky a vyrazili na zvolený program. Naše skupinka vyrazila do zoologické zahrady. Šli jsme na autobusovou zastávku, po chvilce čekání, kterou jsme strávili hraním hry „Hop skok“, jsme nastoupili do přeplněného autobusu a vyrazili směr ZOO. Prohlídli jsme
si skoro všechny pavilony a výběhy se zvířaty, nejvíce se mi líbil výběh s vlky a volný výběh s opicemi, kam jsme za nimi mohli vlézt. Na svolání „Děti moje takřka vlastní!“ jsme se vždy všichni sešli. Také jsme navštívili a vylezli na místní rozhlednu, ze které bylo vidět skoro na celou ZOO a vydováděli jsme
se na dětském hřišti. Následovala malá pauza – zmrzlina, neboť počasí nám přálo a bylo opravdu nádherné. Zpátky na oběd jsme se vraceli již prázdným autobusem.

Po obědě následoval odpočinek a rozdělení do skupin po 5. Vyrazili jsme po vyznačené trase (samolepkami), došli jsem k obchodnímu domu, ve kterém jsem asi dvě hodiny bloudili, zjištěním bylo, že to co máme hledat není uvnitř,ale venku (trošku trapas). Museli jsme se ovšem znovu vrátit do obchoďáku a vyluštit tajenku. Po vyluštění tajenky jsme dostali mapu na cestu zpátky, po cestě
jsme plnili další úkoly a vymýšleli básničku.

„Kopretina s Dlažkaři občas někdy zapaří. Přidají se holky z AZet, nebudou tu přece scházet. I ostatní duháci zažijí tu legraci.“ (dál si to už bohužel nepamatuji)

Vrátili jsme se akorát na večeři asi kolem 18hod. Na večer byl nachystán program, kde vystupovala mladá zpěvačka Eva Matějovská, zazpívala několik svých známých písniček a rozdala autogramy. Následovala diskotéka, na kterou se z naší skupiny skoro nikomu nechtělo, i když nás tam všemi způsoby nutili. Hráli jsem spol. hry a šli plni dojmů a unavení z celého dne spát.

Byl to skvělý den!

Mia

Neděle 17.4.2016

Budíček byl o půl sedmé a po té  jsme šli na ranní hygienu. Až jsme si vyčistily zuby dali nám vedoucí za úkol, abychom my starší  sbalili  nejen sebe, ale pomohli těm mladším. Kdo už byl sbalený šel na rozcvičku , kterou vedla Kiki a po té  jsme si zahráli hop-skok .Až jsme to dohráli  šli  jsme na snídani. Po snídani jsme si vzali krosnu a šli  jsme před vchod tam nám vedoucí dali další úkol   a zněl takto měli jsme z nás dětí vybrat kdo udělal za celý duhový most něco hezkého. Můžete nebo spíš musíte hádat kdo to vyhrál. Vyhrál to Žek. Žek byl tak hodným že se s námi o nějaké ceny rozdělil. Po té to hře jsme šli na vlak. Když jsme vlakem dojeli do naší stanice a vystoupili  šli jsme na autobusovou zastávku a jeli jsme asi půl hodiny autobusem. Pak jsme měli asi půl hodiny volno a tak jsme si povídali. Nastoupily jsme na vlak a jeli do Žďáru nad Sázavou  to byla naše konečná stanice a tam jsme se rozloučili a jeli nebo šli domů.