Cyklovýlet na Pálavu

[ Hlavní stránka ]    [ Seznam kronik ]    [ Vzkazy ]

» Pátek 17.6.

Sraz jsem měli v 16:20 na nádraží. A jako obvykle u PC. Členové byli tito: Bassur, Hormlová, Gogo, Zlesi, Sova, Černítko, Pitrís, Lucyš, Honzys, Nikiska, Puma, Beny, Rosi, Tomcat a Horstová s malým Krištůfkem. Takže celkem 15 dětí a vedoucích. Ale na tuto akci jsme jeli s kolama. Hned jak jsme přišli na nádraží a zaplatili Bassurovi peníze, tak jsem se odebrali na nástupiště. Myslím, že první. Vlak už tam stál, a tak jsem do něj rychle narovnali kola a už jsme jeli. Směr Brno. Cesta trvala zhruba tak 2 hodiny. Myslím, že to bylo kousek u Brna. Ve vlaku začalo něco strašně smrdět. Vždycky když vlak brzdil. A Bassur nám řekl, že to asi smrdí brzdy, ale bylo to vážně příšerný. jednou jsme se nerozjeli a cuklo to s náma, ale nakonec se to povedlo. A potom už to cítit nebylo. Jakmile jsme přejeli Brno- hlavní náraží, tak jsem ještě jeli asi půl hoďky. Potom se objevili Pouzdřany, kde jsme měli vystoupit. Bassur zakřičel: "Tak už jsme v Pouzdřanech, odkud pojedeme na kolech do našeho kempu, kde máme dneska nocovat!" Všichni se zvedli a šli ke svým kolům. Když vlak zastavil, tak jsme začali vykládat kola. Celkem v pohodě. Když jsme vystoupili, tak jsem se ještě přepočítali a zjistili jsem, že někdo chybí. Hádejte kdo no. Kdo jinej než Laďa. Asi hledal koně. Ale jinak jsme byli všichni. Bassur nám na mapě ukázal cestu, kudy se pojede. Řekl, že nebudou žádný kopce. Z nádraží jsme museli jeden vyjet, ale jinak měl pravdu. Buď rovina nebo z kopce dolů. Prostě pohoda, ale taky děsná nuda. Kemp, ve kterým jsme byli ubytovaní byl z nádraží kolem 9 km. Měli jsem to ujetý docela rychle. A už jsme tam dorazili. Kemp se jmenoval ATC MERKUR a byl děsně velkej. Dlouhej asi 2 km. Bassur nám šel zařídit přenocování a my jsem tam na něj museli čekat. Trvalo mu to nějak moc dlouho. Když přišel, tak se nám svěřil: "No to víte. Byla tam taková ženská…, ale bylo ji asi 50." Teda Břézo! Ale zařídil nám skvělý místo. Kousek od WC a od sprch. Zlesi se ujal stavění celty a ten kdo nechtěl, tak se ještě mohl jet projet na kole. Jeli jsme kolem přehrady a na takový kopec, kde bylo římské Castrum a právě tam archeologové kopali, takže to byla samá díra. Bassur s Černítkem si hned představovali, kde co bylo, jak to vypadalo,atd. Ale potom se začalo stmívat, a tak jsme se museli vydat na cestu zpátky. Když jsem přijeli do kempu, tak bylo asi 22:00. Přístřešek už byl postavený. Fakt žúžo, že jo Zlesi? A protože jsme měli všichni hlad, tak jsem si vyndali svačinu, teda vlastně večeři a začali jíst. Potom už nás čekala jenom večerní hygiena a šlo se spát. Ale někomu se nechtělo, tak se tam ještě cpal. Nikiska si vyndala gumové bonbóny a začala se cpát. Měla asi druhý balíček a od tebe doby jí říkáme Jojo. celkem dobrá přezdívka. První den byl nádhernej a vůbec nebyl náročný. Zvládli to všichni a musím pochválit hlavně Jojo. Nevzdala to, i když párkrát už nemohla.

-lucyš-

» Neděle 19.6.

Já sem vstával asi půl hodiny před odjezdem tagže jestli Vás zajímá, co se dělo ráno, tag se zeptejte Honzy, páč ten tam pobíhal asi tag od pěti.

Ráno bylo to docela zajímavý, všichni měli hlad-páni majitelé asi večer trochu víc oslavovali a když sme vstávali o těch cca osmi hodinách, tag ešte spali:) tím pádem nám nemohli udělat snídani. Tak sme si malou snídani museli udělat sami. Začalo to tím, že Breza obětoval svoje piškoty a pro každýho je rozdělil, no pak ostatní přidávali Tatranky, jablíčka, buchty…. Tam poprvé za akci vznikla unikátní situace, že Rossi neměl hlad.

Jeli sme až do Lednice, chvíli trvalo najít tu správnou cestu, ale nějak jsme to našli. Cestou jsem ešte potkali vodní elektrárnu, kde si mohl Zlesi zamachrovat, co všechno ho ve škole naučili. Vysvětlil nám, jak funguje ten jez, co tam byl a spoustu dalších věci- Zlesi děkujeme:)

V Lednici nám vedoucí nakoupili snídani. Např. každýmu 2 rohliky s pomazánkovým máslem a ještě joooggurrt. Potom nastala taková komplikovaná chvíle, protože se nakoupily do dvojice BeBe-čka, do trojice bylo piti a do pětice byla Telka. No a ten problém vznikl tak, že si nikdo nepamatoval s kým je a není. Chvíli sme to tam řešily a potom to, co zbylo, si vzal Rossi. Když už jsme byly jako v ty Lednici no tag jsme se šli podívat do zámeckýho parku na minaret. Mezi tím sme objevily takový obrovský tunely v obrovským živém plotě-fak to byl huckot. Až sme vyšli ven, strejda Zlesi nám fšem koupil zmrzlinu u paní, která mu říkala 'PRDELKO'. Potom, co sme zmrzlinu dojedli, vyjeli v obvyklých dvou skupinách. Já sem byl v té, co jela tu delší trasu, tagže od teď budu psát jenom o tom co se stalo v naší druhy skupině.

My sme jeli do Valtic (doufám) a z Valtic jsme jeli k Vítěznýmu oblouku v Lednicko--Valtickém areálu, už si nevzpomínám, jaký je originální název /pozn. Pitris - menovalo se to Rendez-vous/. Protože jsme jeli opravdu rychle, tag nám zbyla asi hodina a půl na sedm kilometrů. Nevěděli sme, co máme dělat, tak jsme si sedli k tomu oblouku asi na dvacet minut a hráli Macháčka a jedli sušenky-nejvic Rossi a Laďa. Po 45min. jsme se vydali na cestu.

A tady bych rád pochválil dokonale načasování ode všech vedoucích, protože v mistě, kde se měli sjet trasy obou skupin, se obě skupiny setkaly a jely pořád dál. Tady se nám stala VELMI veselá příhoda.

Zastavily jsme zrovna v průmyslový zóně, tak se všichni rozutekli do obchodu pro zmrzliny a obětavý Zlesi se Sovou zajeli na nádraží. Poté co se vrátili, nám řekli, že vlak jede za 15min. No a protože se nám pokladní trochu zakecal, tak to Rossi s Czernitkem a se mnou málem nestihli. No nakonec nás na nádraží přivítal velice milý výpravčí, tak to bylo v pohodě. Mimochodem pan průvodčí Zlesimu velice stručně vysvětlil, že se z něho stane bezdomovec. A jak už to bývá, na nádraží ve Žďáře jsme vystoupili a šli, respektive jeli domů.

-ToMcAt-

» Fotky

Všechny fotky se po kliknutí otevírají do nového okna!