LEKTVAR PRO HARRYHO aneb
Velikonoční h**** v Moravských Budějovicích...
10.4. - 13.4.2009

Pátek 10.4.
V pátek ráno jsme se sešli v 09:09 hod. na obvyklém místě na nádraží. Hermiona a Ron nám nejprve vysvětlili co se s Herrym stalo a co je naším úkolem. Vybraly se penízky a hurá do vlaku směr Havlíčkův Brod. Tam jsme přesedli na autobus do Jihlavy. V Jihlavě jsme přesedli opět na vlak do Okříšek a odtud už přímo do Moravských Budějovic. A zde nás čekal úkol najít klubovnu. Protože měli skauti schůzku, dali jsme tam krosny, snědli oběd z domova a šli jsme ven. U Billy jsme hráli hru o recept k proměnění Herryho. Pak jsme šli do parku a soutěžili o bylinky do lektvaru. V parku jsme ještě objevili prolézačky na kterých jsme se vyřádili :) . Potom jsme odešli zpět do klubovny, kde jsme se zabydleli. Pak jsme se šli projít do města a tam jsme našli bystrozory. Po návratu do klubovny byla večeře z domova a šli jsme spát.

-Bart-

Sobota 11.4.
Je tu další den naší potterské mise! Vylízáme ze spacáku a vyrážíme na rozcvičku, abychom si protáhli pár svalů. Venku je letně, svítí sluníčko a na docela časnou hodinu je teplo. Po kvalitním protažení následuje vydatná snídaně (chlebík s marmeládou). Takže jsme se pořádně napráskali, sbalili se a vyrazili na výlet do dalekých bradavicských končin. Po cestě se hrála kupa her a získávali se suroviny do našeho lektvaru, který měl Harrymu pomoct. Třeba – bylo to krátce po obědě, rozděleni na dvě skupiny jsme měli vykopat co nejhlubší díru. Byl to boj! Využívali jsme plechovky a všechno co nám přišlo pod ruku, a kdo ví, jaká skupinka vyhrála? … pokračujeme ve výpravě. Zanedlouho se blížíme k zámku a k jeho nádherný zahradě, tady hrajeme běhací hru (pro papírky s číslama). A teď hurá do města na zmrzku. Nakonec kotvíme v cukrárně. Rozhod vyprchal a scházíme se v chládku před cukrárnou. Zde se dovídáme, že už nemusíme po svých, ale pojedeme buseeeem!!! Takže se odebíráme na autobusové nádraží, po chvíli přijíždí bus a my nastupujeme. Cesta je rychlá a teplá, nebo spíš přímo vařící!! Asi po čtvrt hodině přijíždíme na místo – Moravské Budějovice. Rozdělujeme se na skupinky a máme půl hodiny na to, abychom se dostali ke klubovně. Všichni to zvládli!! Po chvíli odpočinku se vydáváme směr park, kde si ještě trošku zasportujeme a zahrajeme pár her. Za chvíli na nás čeká večeře – výborný šťouchaný brambory. A po ní přichází galavečer plný čar a mar a kouzel!! Každý měl připravený jedno kouzlo a to předvedl. Některá kouzla byla opravdu profesionální! Kouzelné představení se nám chýlí ke konci a je čas na hygi a spánek. Takže, brou noc!:)

-Vency-

Neděle 12.4.
Vstávat a cvičit! Je ráno a venku je krásně! Pořádná snídaně nás nakopla a vydáváme se na menší výlet. Bylo to do temného parku! Tady jsme se opět vyblbli a šli zpátky na oběd. Následoval polední klid a zpívání s kytáárou. A pak další výlet a to do zeleného lesa!! Po cestě se hrála hra s prasátkem. Děti vyhráli a získali tak další potřebnou surovinu do svého lektvaru. Les nebyl daleko, došli jsme tam za chvíli a pokračovali v získávání surovin. Už byl večer, tudíž jsme se vydali směr klubovna. Připravili se místa k sezení u večeře (jako v letadle) a podávali se těstoviny! Pak následovalo vyrábění pomlázek a noční hra v parku pro získání poslední suroviny! A zítra hurá na lektvar!!!!

Pondělí 13.4.
Ráno se kluci probudili dřív než holky protože nás museli vymrskat. Pak když všechny holky byli vymrskané se šlo na snídani. Asi na konci snídaně si šly holky pro hrníčky s vodou(no teda pro čokoládu pro kluky ;-)). Každá si k některému stoupla a na odpočítání-tři, dva, jedna TEĎ- jsme kluky polili. Začali jsme se všichni strašně smát, no teda holky se po chvíli přestali protože pak přišla další dávka vymrskání… Pak se ještě chvíli postávalo a rozdávali se čokoládový vajíčka. Pak se šlo balit. Když byli všichni sbalení Misha začala uklízet v místnosti, kde spali děcka.Pak když bylo uklizeno, se konečeně šel udělat lektvar. Prvně se musel udělat magický kruh. Soník četl, my dávali. Pak se začal dělat lektvar. Soník četl, my dávali, Klárka míchala. Když byl lektvar hotový šel se dát na plotnu aby začal bublat:) Pak se nalil do takové lahvičky. Když byl lektvar udělaný uvařený a bůh ví co všechno se s ním dělalo, dali jsme si batohy na záda a vyrazili na vlak. Došlo se na vlak, ale všem se začalo chtít děsně na záchod :-D. Tak Misha a Sádlo šly pro klíče. Pak (kdo chtěl) jsme si sedli do kolečka a začali hrát slovní fotbal. Po této hře asi každý začne nenávidět písmenko A ;-). Když náš vláček přijel všichni se do něj začali hned hrnout. Jen tak jsme jeli a jeli až jsme dojeli na bus. Tam jsme zjistili že se tam jaksi nevejdeme tak se začalo domlouvat a jednat a pořád se tam o něčem diskutovalo. Pak se někdo domluvil s tím jedním řidičem že se teda svezem :-D. Jenže to se ještě nevědělo, že ten bus byl totálně narvanej. Všichni tam byli namačkaný jak sardinky. To byla nejkomičtější cesta autobusem která se asi na akci mohla stát… Když jsme konečně dojeli na další vlakové nádraží všichni byli rádi že to vůbec přežili. Pak se jelo zase vlakem až do Žďáru. Tam se všichni rozloučili poděkovali a šlo se domů.