SKŘETÍ MAŠTALE 25.-28.10.2008

Kačka, Mini, James, Puma, Misha, Honzys, Smolda, Bart, Heri, Soník
+ Baby a Michal

SOBOTA
V sobotu ráno jsme se sešli na nádraží za 5 minut 8 hodin. Když jsme přišli na nádraží Rosi nám oznámil, že si máme dát jídlo a pití do malého batůžku na výlety že ty velký se povezou autem…a že velké batohy máme odnést k autu. Pak jsme šli na autobusové nástupiště a nastoupili jsme do autobusu. Dojeli jsme do Ždírce nad Doubravou. Tam na zastávce jsme si zahráli bezva hru( každý si vybral část prasete a Big se pak ptal na otázky a my museli odpovídat tu část prasete a nikdo se nesměl zasmát) a ještě nám Rosi přečetl něco z knihy HOBIT. Když přijel další autobus, tak jsme do něj nastoupili. Vystoupili jsme v Krouně a vyrazili jsme směr Proseč. Když jsme došli do Proseče, potkali jsme tam Babyho a Michala a ti nám poradili jakým směrem je domeček, kde jsme se měli zabydlet. Když jsme to našli, tak jsme tam už měli batohy a tak jsme si dali buchty které měl každý k obědu. Po obědě jsme si opět sbalili malé batůžky a vyrazili jsme na výlet do Roklinky a do Budislavi. Když jsme se vrátili tak nám Rosi řekl, že to bylo asi tak 20 km a my jsme všichni říkali, že se to ani nezdálo:). K večeři jsme měli těstoviny( vrtule) s nějakým masem a s kečupem. A pak se hrály hry. Třeba že jsme si sedli do kroužku a každý měl pohádkovou postavu a Big řekl že se někdo vymění jako nějaké 2 postavy a pak 3. A jeden byl uprostřed a měl zavázené oči a musel aspoň 1 chytit. A taky se hrálo městečko palermo. A možná ještě další bezva hry… A le ty už si moc nepamatuji. Potom už jsme si lehli a Rosy nám přečetl opět kousek knihy. A pak už jsme šli všichni spinkat. DOBROU NOC. A ještě taková moje vzpomínka z noci: Já sem spala s Kačkou na jedné pohovce a ona mě v noci chytla za rameno a začala na mě křičet: zabiji tě,zabiji tě a takhle asi nějak 3 minuty:). A pak jsem spala až do rána…

-Puma-

NEDĚLE
Noc ze soboty na neděli jsme přečkali u elfů v Roklince. Probudili jsme se vyspaní dorůžova díky prodloužené noci, rozcvičili jsme se a provedli ranní hygienu, pak jsme usedli k snídani. Měli jsme výbornou vánočku a pár závinů. Po vydatné snídani jsme se připravili na výpravu. Museli jsme překonat Mlžné hory. Ušli jsme celkem kus cesty, než jsme se dostali k jejím úpatím. Aby cesta rychleji ubíhala, zahráli jsme si hru se schováváním plyšáka. V mlžných horách Rosi vyhlásil hru o nejhezčí výrobek z pískovce. Pár horlivců si vzalo kameny a začali tvořit. Cesta ubíhala celkem dobře až do té chvíle, než se ozval řik a dusot. Byli to skřeti. Celkem rychle nás svázali a odvedli do jejich slují. Naštěstí nás Gandalf zachránil. Po úniku ze skřetích spárů nás čekal ještě jeden těžký úkol, museli jsme se dostat z Mlžných hor. A to byla další hra.Museli jsme přejít přes svah hlídaný skřety. Tak aby nás neviděli. Pokud nás skřet uviděl, dostali jsme čárku na čelo. Po nějaké chvíli se přes toto území dostali s více či méně čárkami všichni. Pod svahy jsme se spočítali a zjistili jsme, že Bilbo chybí. Po chvíli chůze jsme se dostali do Toulovcových maštalí. Tam jsme se rozdělili na dvojice, jeden byl slepý a druhý ho vedl. Po konci této těžké cesty jsme se vyměnili a šli jsme znovu. Pak jsme si zahráli Přestřelku a potkali jsme skauty, kteří také bydleli v Proseči. Naučili jsme se od nich Fackovanou, kterou vám nebudu vysvětlovat pro případ, že by to četli rodiče. Potom jsme šli něco uklohnit k obědu. Byly párky a chleby. Po obědě jsme vyrazili k Medvědově chýši. Po cestě jsme vymýšleli hádanky na hádankovou soutěž. Když jsme přišli na místo, Bilbo už tam na nás čekal s velkým objevem. Měl prsten, který mu umožňoval být neviditelným. Napřed jsme mu to nevěřili, ale pak nám to ukázal a my jsme uvěřili. Potom jsme usedli k večeři. Byl chléb s medem. Po večeři bylo hádankové klání, které vyhráli Bigovci. Pak jsme si zahráli hry s Bigem a šli jsme spát. Tak čau. Jo a ještě velký dík Rosimu za tuhle skvělou Akci „dík moc“.

-Váš Heri-

PONDĚLÍ:
V pondělí byl budíček v 8:15 jako každý den . Když jsme všichni ráčili vztát ze spacáků a obléci se tak následovala rozcvička...po rozcvičce byla snídaně, na kterou jsme měli chléb, máslo, marmošku a nutelu (Mňam):). Po snídani si všichni sbalili své malé baťůžky a šlo se na výlet...zprva docela foukalo, ale potom jsme už šli lesem, takže už to bylo v poho . jak jsme tak šli, tak abysme se nenudili, tak jsme hráli hru se schováváním šátku (protože plyšák zůstal v chatce), takže nám ta cesta celkem utíkala . Jak jsme tak šli a šli, tak jsme najednou došli k Toulcově rozhledně . Chtěli jsme se jít podívat nahoru, ale zrovna bylo zavřeno, tak aspoň někteří z nás vylezli na posed, který byl opodál... mezitím tam Soník našel kešku, takže tam za chvíli byl shluk dětí a začalo až krvelačné vyměňování :D ! Mezitím všichni nějakou náhodou dostaly hlad, takže jsme si vyhlédli místo, které bylo vhodné pro rozdělávání ohně a tam jsme si rozdělili úkoly kdo co bude nosit a dělat a šlo se ... Potom si každý opekl topinku, kterou si potom také náležitě okořenil podle chuti :). Když jsme dojedli, tak jsme pomalu zase zamířili zpátky směrem k domovu (to jako že k tý chatce)... Když jsme tam došli, tak už se celkem stmívalo, ale mi ješte museli jít zbušit draka (´plus´) uloupit mu poklad! Když jsme došli k dračímu brlohu, tak už byla dost velká tma, takže jsme se všichni úplně hafo báli, no tak ale ten poklad nám za to přece stál... takže jsme se přiblízili celkem dost blízko k drakovi a potom už každý sám si chodil nabrat co nejvíce cenností. Když už měli všichni uloupen nějaký ten lup, tak jsme se odebrali zpět do chatky a ukazlovaly jsme si kdo co má... no a potom už jsme byli fakt celkem dost unavení, takže už jsme se jenom navečeřeli – nějaká Čínská směs s vrtulkama, záhrali jsme si nějaké hry, Rosi nám přečetl kousek z knížky Hobit a šlo se spát...KONEC P.S. : Omluvte případné chyby ať už v pravopisu nebo v něčem jiném ... zase takový Češtinář nejsem :) !!!

-Mini-

ÚTERÝ:
Ráno jsme se vzbudili a protože pršelo, tak byla rozcvička ve světnici. Protáhli jsme se, poklidili si spacáky a kdo chtěl tak i karimatky nebo karitaťky. Pak následovala velká snídaně byl tam chléb, máslo, marmoška, nutela . Když jsme dojedli tak se šlo balit dál. Všichni si sbalili, až teda na Smoldu kterýmu se ztratila pantofle. Pak jsme vyrazili na autobus. Tam jsme si zahráli na kočku a myš a fackovanou. Pak jel autobus, dojeli jsme do Chrudimi, tam jsme vystoupili zahráli zase pár her a pak zase autobus. Pak už jenom tak hodina cesty plná smíchu a radosti domů a pak už jenom Žďár. A TOŤ VŠE.