Luxusní Morava

PÁTEK
Odvážní: Beky, Žanda, Kubula, Krči, James, Honzys, Nikis, Poky, Heri, Yetti, Zlesi, Pitris, Lucysh

V pátek jsme se srazili na nádraží a vydali se vlakem do Podivína. Místa pro kola jsme měli rezervované, takže to nebyl žádný problém. Po chvilce bloudění v Podivíně, kdy se mi 2x sekl navigační systém (pozn. Zlesiho), jsme naštěstí klubovnu našli zavčas. A že to teda byla pořádná klubovna. Tahle opravdu neměla chybu. Byla patrová, měla malou lezeckou stěnu, spoustu místností, kuchyňku a dokonce i sprchu. Prostě luxus :)

Večer se nám rozpršelo, takže jsme si snědli naši večeři z domu a pustili jsme se do hraní deskových her, kterých tam bylo opravdu spoustu. Někdo hrál Mafiány, jiní Carcassone a užili jsme si to parádně. A pak hurá do spacáku, další den nás čeká náročný cyklovýlet.

SOBOTA
Vzbudili jsme se poměrně brzy, rychle jsme skočili nakoupit na dnešní večeři, nasnídat a chystat se na kolo. Když už jsme teda byli připravení, tak začalo poprchávat. Čekali jsme chvilku, jestli nepřestane, ale Zlesi moudře zavelel, že pojedeme a že jsme přece na Moravě, kde prší tak 10min v kuse. Ale to se teda tentokrát přepočítal. Ne jen že nepršelo 10min, ale ono vydrželo pršet celou cestu, co jsme jeli na kolech. Ze začátku bylo pár lidí naštvaných, že se musí jet v takových podmínkách, ale pak už to všem bylo úplně jedno. Schválně jsme jezdili do velkých louží, skákali jsme do nich a užívali jsme si déšť. No uznejte, kdo by se doma rozhodl vyrazit na kolo, když prší? A taky jsme toho spoustu viděli. Celý Lednicko- valtický areál, údolí Dyje, atd. Ale potom už jsme byli opravdu promočení, tak jsme jeli zpět. Všichni povinně do teplé sprchy, ať nejsme nemocní, vypít teplý čaj a dát se do vaření pozdního oběda. Rýže s vepřovým masem, mňam :)

Po obědě jsme si zahráli pár her, a pomalu se chystali na luxusní večeři do restaurace. Někdo si dal smažený sýr, hranolky, řízek a další třeba vepřové medailonky se slaninou, nebo kuřecí ve smetaně. Všichni jsme se opravdu pořádně nadlábli!

Kluci se rozhodli zajít podívat na fotbal a s ostatními jsme hráli na zahradě klubovny schovku a vevnitř potom Twister.

Když už jsme byli všichni, tak zase hurá do spacáků.

NEDĚLE
Ráno jsme vstávali poměrně brzy, protože dneska bylo venku moc krásně a my jsme si jeli užít bobovou dráhu v Němčičkách. Z Podivína vlakem do Zaječí, a potom do Bořetic. No a z Bořetic krátká procházka až na bobovku. Skoro nikdo tam nebyl, takže jsme všem koupili jednu jízdu a hurá na to. Řeknu vám, že bobovka opravdu neměla chybu. Brzdit nebylo potřeba, takže jsme si užívali rychlou jízdu. Prý to jede tak 50km/h, ale je to jištěné, takže jsme se opravdu nemuseli bát. No prostě bomba. Kubula, Žanda, Beky a Poky po jedné jízdě ještě neměli dost, takže si nakoupili další jízdy a jezdili a jezdili. Když už si to taky dostatečně užili, dostali jsme hlad a koupili jsme si cigára. Fakt luxusní: 2 cigára, chleba, hořčice a kozích rohů kolik jsme chtěli. Byla tam moc milá obsluha. Ale potom už byla čas, takže jsme se vydali zpátky na vlak a hurá se sbalit a jet domů. Ale sbaleno už jsme měli, takže jsme si ještě zahráli fotbal a pak už opravdu směr domů.
Řekla bych, že jsme si tuhle akci opravdu užili a to se vším všudy!