Velikonoční akce

Snídaně, úklid, párky, Hop skok, domů.

Do další akce zbývá:

DubKvěČer
ČrvSrpZář
ŘíjLisPro
Vypadá to, že ve Vašem prohlížeči kalendář nebude fungovat :( ...
Zkuste použít třeba Google Chrome

Kdo je na břézku?

Celkem 4 návštěvníci:

4 cizí návštěvníci

Kroniky z akcí

Záhada hlavolamu, aneb Rychlé šípy a Vontové ve Svratce

Sobota 12.11.2011

Když jsme se odpoledne sešli na nádraží, tak jsme šli do autobusu, kterým jsme jeli do Svratky. Bylo zde málo míst, ale nějako jsme se tam vešli. Za nějakou dobu jsme dojeli do Svratky, kde jsme si dali batohy do místní školy. Odpočali jsme si a šli jsme ven hrát na chvíli hry. Zde nás Poky rozdělil na Rychlé šípy a Vonty.
Když jsme tyto hry dohráli, vyrazili jsme na Karlštejn. Cestou jsme hráli různé hry jako třeba na Angličany a Skoty o indicie, jak vyndat ježka z klece. Na Karlštejně jsme měli na jihovýchodním rohu hledat ježka v kleci. Než jsme ho našli, tak James mezitím našel kešku. Nakonec jsme našli i ježka v kleci.
Potom jsme šli z Karlštejna na Zkamenělý zámek. Zde jsme si zahráli hru, že jsme se měli proplížit kolem Pokyho, Biga a Havize. Od Zkamenělého zámku jsme šli už do Svratky. Ve Svratce jsme na louce hráli přehazovanou nejdříve s vedoucími, ale nakonec bez nich. Měli jsme zde získat poslední indicii, ale nakonec jsme si o ní zahráli fotbal na hřišti u školy. Po fotbale jsme šli do školy, kde jsme měli odpočinek a při nich i různé hry, při kterých jsme se měli poznat.
Potom jsme si zahráli hru, kterou organizovali James a Krči. Pak jsme šli na večeři, která byla moc a moc dobrá. Když večeře skončila, tak jsme šli na noční hru do lesa. Ve škole jsme se ještě dozvěděli dvojice, ve kterých půjdeme po odrazkách. Došli jsme do lesa, kde jsme šli po odrazkách za Katysh a Pitrisem. Na odrazkách byla ale i písmena a vedle nich zastrčené lístečky (Big nám vždy do dvojice řekl, který lísteček máme vzít). Na konci cesty jsme si šli sednout do důlku mezi stromy, kde seděli všichni ti, co šli před námi.
Když jsme se zde všichni sešli, šli jsme zpátky do školy. Ve škole jsme z písmen na odrazkách rozluštily šifru, která zněla:“ Sluneční kámen“ a druhou, kterou sestavili z kartiček, a ta zněla:,,Kdo chce najít sluneční kámen, musí plnit činy“.
Potom jsme už měli večerku a museli jsme jít spát.

Jarda

Neděle 13.11.2011

V neděli ráno jsme se probrali a udělali věci, které se po ránu dělají. Sbalili jsme si spacáky a mezitím nám Vedoucí, Terez, Kejt a James udělali snídani.
Ke snídani jsme měli müsli, lupínky, vajíčko, chleba, šunku, rajčata a sýr. Po snídani my starší uklízeli a mladší hráli venku hry.
Po úklidu jsme se rozhodli na krátkou cestu, která se změnila na deseti kilometrový výlet na Žďárské Vrchy. Výlet byl úžasný, akorát všechny bolely nohy.
Na zpáteční cestě jsme si v lese rozdělali ohýnek a opekli jsme si párky nebo tousty. Asi hodinu a půl jsme se vraceli zpátky a když jsme se vrátili tak děcka vyluštili hlavolam a jelo se domů.
Na nádraží si maminky nebo tatínkové vyzvedly své děti a odvedli si je domů.